Simulatorgolf - Bruk vinteren til noe fornuftig!

Bruk av Trackman simulator

Når du bruker simulatorene er det en del ting du må huske på:

• Alle kan booke spilletid inntil 14 dager før spill.
  • En simulatortime varer i 60 min.
  • Alle som skal spille på våre golfsimulatorer MÅ ha rene sko.
  • Avslutt presis. Det er ingen gyldig unnskyldning for å gå over tiden.
  • Og sist men ikke minst – Rydd opp etter deg…

Betaling/Forhåndsbetaling
Alle våre golf simulatorer har forhåndsbetaling ved booking på vår hjemmeside. Dersom du har problemer med booking av tid kan man kontakte klubben på post@arendalgk.no

Oppmøte
Alle bestillinger som gjøres på golfsimulatorene går fra hver hele time. Skal du få mest mulig ut av tiden du har bestilt, anbefaler vi at du møter opp litt før du har bestilt tid. Da det gjerne er andre som benytter simulatorene før deg, er det ikke tillatt å gå inn i lokalet før du har tid eller de før deg har avsluttet og kommer ut.

Avbestilling
Har du booket time og ikke møter opp, må denne betales i sin helhet. Ønsker du å avbestille en time, må dette gjøres senest 24 timer før start. Ved avbestilling må man kontakte klubben.

Faste timer
Har du bestilt faste timer, så avtaler du betaling med klubben. Faste timer er faste, dvs. du får den faste timen for en avtalt periode, og du kan ikke kansellere enkeltdager som du ikke kan spille i denne perioden.

Bruk av baller

Det er kun tillatt å bruke baller som er rene og pene! Ingen tusjmerker eller skitne baller skal bukes. Dette vil gjøre at vi unngår å få merker som kan sette spor på lerret.

Utstyr

Før du spiller på simulatorene er det viktig at alt av golfkøller er vasket og rengjort. Rester av gress og jord vil feste seg på ballen og da også på lerretet. I og med at man må påregne en del fuktig vær gjennom vintersesongen, oppfordrer vi også alle til å benytte rene og tørre sko.