God Jul & Godt Nytt År

Av: Audunn Einarsson  |  Publisert: 22. desember 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En hilsen fra styret og administrasjonen

Styret og administrasjonen i Arendal & Omegn GK vil takke alle medlemmer, gjester, ansatte og samarbeidspartnere for et fantastisk golfår! Spesielt vil vi takke alle de som gjør frivillig arbeid, både organisert og på eget initiativ, for at vi alle skal få en best mulig opplevelse når vi besøker Nes Verk Golfpark

Med nesten 1300 medlemmer og maaange greenfee-spillere blomstrer klubben som aldri før i medvinden de siste årene. Vi må kanskje venne oss til å bestille starttider litt tidligere på de mest populære dagene, men det er uansett positivt at både klubben og golf generelt nå opplever Hovland effekten.

Vi har fortsatt kapasitet til å ta imot flere medlemmer og å øke aktiviteten. Den beste julegaven du kan gi deg selv og klubben er å rekruttere familie og venner til AOGK!

Vi håper du får en fredfull julehøytid - enten du er på jobb eller har fri.