Rhodén og Gudjonsson klubbmestere

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 28. august 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Inger-Lise Rhodén og Ofeigur Johann Gudjonsson vant i helgen henholdsvis sitt tredje og sitt tiende klubbmesterskap.

Inger-Lise lå 3 slag etter fjorårets klubbmester, Hannah Walle Hunter, før siste runde. Den runden gikk Inger-Lise 11 slag bedre enn Hannah, og tok dermed hjem seieren med totalt +41 mot Hannah sin score på +49. Inger-Lise vant også de to andre klassene hun var kvalifisert for: Senior dame og  Netto slag for damer (-3).

På herresiden viste Ofeigur at han fortsatt er i positiv utvikling i en ungdommelig  alder av 37. Ofeigur som har 10 klubbmesterskap (det første i 2000) gjorde i år sitt beste klubbmesterskap noensinne med scoren -12. Han avsluttet med en fantastisk 66-runde på søndag etter å ha spilt 70 og 68 på lørdag. Scoren holdt også til å vinne klassen for netto slag herrer med -6.

Oskar Nygård Olsen vant junior herre med +17, Finn Halvorsen vant senior herre med +28.

Gratulerer til klubbmesterne og klassevinnerne!

Fra venstre: Oskar Nygård Olsen, Inger-Lise Rhodén, Ofeigur Johann Gudjonsson, Finn Halvorsen.